Vanliga frågor

Nedan finns några av de vanligaste frågorna och svaren.

MNT används främst för transaktionsavgifter, staking och deltagande i decentraliserade applikationer på ETH-blockkedjan.

ATOM är unik för sin roll i att möjliggöra interoperabilitet mellan olika blockkedjor och stödja Cosmos-nätverkets vision om ett sammankopplat blockkedje-ekosystem.

Ja, både MNT och ATOM kan stakas för att tjäna belöningar och delta i nätverkets styrning.

Du kan handla MNT mot ATOM på decentraliserade börser (DEX) eller plattformar som erbjuder detta handelspar.

Nej, Instaswap kräver inte KYC (Know Your Customer) för något swapbelopp eller valörpar. Vi använder dock ett avancerat KYT-system som drivs av en pålitlig tredjepartspartner. Detta system kontrollerar automatiskt plånboksadresser som är involverade i transaktioner, för att säkerställa att de inte tidigare har flaggats för olagliga aktiviteter, vilket håller dina swaps säkra, skyddade och privata.

Ja, Instaswap är helt decentraliserat (DEX), vilket innebär att alla transaktioner sker direkt på blockkedjan utan centraliserade mellanhänder. Vi erbjuder INTE centraliserade börs-swaps (CEX), och dina medel förblir alltid helt under din kontroll genom vår icke-förvarande plattform.

maximize-profits