Vanliga frågor
Nedan finns några av de vanligaste frågorna och svaren.
MNT används för transaktioner, styrning, staking och för att driva decentraliserade applikationer på ETH-blockkedjan.
ETH är värdefullt på grund av sin roll i att möjliggöra smarta kontrakt, DeFi, NFT:er och dess utbredda användning som en grundläggande blockkedjeteknik.
Ja, MNT kan stakas för att delta i nätverksstyrning och tjäna belöningar.
ETH:s starka ekosystem, kontinuerlig utveckling och ledande position inom blockkedjeinnovation gör det till en övertygande investering.
Nej, Instaswap kräver inte KYC (Know Your Customer) för något swapbelopp eller valörpar. Vi använder dock ett avancerat KYT-system som drivs av en pålitlig tredjepartspartner. Detta system kontrollerar automatiskt plånboksadresser som är involverade i transaktioner, för att säkerställa att de inte tidigare har flaggats för olagliga aktiviteter, vilket håller dina swaps säkra, skyddade och privata.
Ja, Instaswap är helt decentraliserat (DEX), vilket innebär att alla transaktioner sker direkt på blockkedjan utan centraliserade mellanhänder. Vi erbjuder INTE centraliserade börs-swaps (CEX), och dina medel förblir alltid helt under din kontroll genom vår icke-förvarande plattform.