Veelgestelde Vragen

Hieronder vindt u enkele van de meest voorkomende vragen en antwoorden.

MNT wordt gebruikt voor transacties, governance, staking en het aandrijven van gedecentraliseerde toepassingen op de ETH-blockchain.

ETH is waardevol vanwege zijn rol bij het mogelijk maken van slimme contracten, DeFi, NFT's en zijn brede adoptie als fundamentele blockchaintechnologie.

Ja, MNT kan worden gestaked om deel te nemen aan netwerkgovernance en beloningen te verdienen.

Het sterke ecosysteem van ETH, de continue ontwikkeling en de leidende positie in blockchaininnovatie maken het een aantrekkelijke investering.

Nee, Instaswap vereist geen KYC (Know Your Customer) voor welk swapbedrag of paar dan ook. Wij maken echter gebruik van een geavanceerd KYT-systeem, aangedreven door een vertrouwde externe partner. Dit systeem controleert automatisch de bij transacties betrokken walletadressen, om ervoor te zorgen dat deze niet eerder zijn gemarkeerd voor illegale activiteiten, zodat uw swaps veilig, beveiligd en privé blijven.

Ja, Instaswap is volledig gedecentraliseerd (DEX), wat betekent dat alle transacties direct op de blockchain plaatsvinden zonder gecentraliseerde tussenpersonen. Wij bieden GEEN gecentraliseerde exchange (CEX) swaps aan, en uw fondsen blijven altijd volledig onder uw controle via ons non-custodial platform.

maximize-profits